BYLOGSTRUP

Handelsbetingelser

ByLogstrup
HD Furniture ApS

Trollesmindevænget 6
3400 Hillerød
TLF: 21808326
CVR: 41904054

Betaling 

HD Furniture ApS modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Visa, Mastercard.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når udekøkkenet afsendes eller med mindre andet er aftalt.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

HD Furniture ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

HD Furniture ApS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Betalinger bliver først trukket på din konto når ordren afsendes.

Levering
Leveringstiden for din ordre er 3-5 uger.

Leverings område: Vi leverer kun varer indenfor Danmark., med mindre andet er aftalt.

HD Furniture ApS afsender varer med Danskdistribution.dk

Fragten bliver beregnet ud fra vægt og postnummer.

Vigtigt! Skriv ALDRIG under på ordremodtagelse/fragtbrev før du har tjekket din levering for fejl og mangler.

Er der synlige skader på emballagen, skal du tage forbehold ved at skrive 

”Modtaget med forbehold grundet ødelagt emballage” på fragtbrevet.

Fragtskader og mangler skal hurtigst muligt meldes på info@bylogstrup.dk 

Husk ordrenummeret, der står på fragtbrevet.

.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og varen skal være retuneret seneste 14 dage efter vi er informeret om brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesretten samt standardfortrydelsesformularen i udfyldt stand skal sendes til info@bylogstrup.dk (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).

Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til HD Furniture ApS at vurdere varens stand.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produktet i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til HD Furniture ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen bortfalder ved forkert eller ualmindelig brug af produktet.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

HD Furniture ApS
ByLogstrup
Trollesmindevænget 6
3400 Hillerød
TLF: 21808326

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.


Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med HD Furniture ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres i HD Furniture ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte i HD Furniture ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig, og bruges kun i relation til køb hos os.

Den dataansvarlige i HD Furniture ApS er: Henrik Hansen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos HD Furniture ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@bylogstrup.dk.

Cookies
På https://www.bylogstrup.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på https://www.bylogstrup.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere HD Furniture ApS’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@bylogstrup.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Standardfortrydelsesformular
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

– Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:

– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

– Bestilt den (*)/modtaget den (*)

– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

– Dato